Asiakastutkimuksen tulokset selvillä

Olo Asunnot toteutti laajan asiakastutkimuksen asukkailleen alkusyksystä 2020. 25% vastausprosentti yllätti iloisesti.

“Halusimme paremmin ymmärtää millaisia asioita asukkaamme arvostavat kodissaan ja minkä asioiden osalta meillä on parannettavaa”, kertoo vuokrauspäällikkö Kaisa Aalto. “Vastausmäärä oli ilahduttavan suuri ja saimme erittäin tärkeää tietoa asumisesta. Oli mukava kuulla, että Olo kodeissa viihdytään ja arki on pääsääntöisesti sujuvaa.”

Asiakkaiden vastauksista johdettiin sekä välittömiä toimenpiteitä että pidemmän aikavälin suunnitelmia. “Seuraavan vuoden toimintasuunnitelmia tehdessä huomioimme asukkailta tulleen palautteen. Lisäksi saimme hyviä vinkkejä siihen, millaisista asioista viestiminen vaikkapa uusille asukkaille olisi tärkeää vuokrasopimuksen solmimisen yhteydessä.”

Yhteistyökumppanina toimi Dagmar ja tutkimus toteutettiin sähköisenä kyselytutkimuksena.